Garantija

 

GARANTINĖS SĄLYGOS, TAISYKLĖS IR IŠIMTYS:

 Svarbu:

Prieš pradėdami naudoti prekę atidžiai perskaitykite garantines sąlygas bei naudojimosi instrukcijas.

Patariame prieš vežant ar siunčiant sugedusį prietaisą garantiniam aptarnavimui būtinai susisiekti su mumis telefonu 066030660 ar elektroniniu paštu info@vejos-robotai.lt. Mūsų techninės pagalbos komanda gali padėti jums nuotoliniu būdu ir galbūt mums taip pavyks sutaupyti Jūsų brangų laiką ir lėšas.

Prietaiso garantinio laikotarpio metu būtina išsaugoti pirkimo dokumentą.

Norėdami pasinaudoti IĮ ,,Tesora”  fizinėje parduotuvėje (arba el. parduotuvėje)  įsigytoms prekėms taikoma garantija, vadovaukitės toliau pateikiamomis Garantinio aptarnavimo taisyklėmis.

  1. GARANTINĖS SĄLYGOS
  • Garantija taikoma tik tiems  gaminiams, kuriuos įsigijote iš įgaliotojo platintojo ir kurie buvo naudoti ne komerciniams tikslams.
  • Garantija (2 metai įskaitant ir akumuliatorių) pradeda galioti nuo prietaiso  pardavimo/ perdavimo datos, jeigu sutartis nenumato kitaip.
  • Garantija Terramow S serijai (3 metai įskaitant ir akumuliatorių) pradeda galioti nuo prietaiso  pardavimo/ perdavimo datos, jeigu sutartis nenumato kitaip.
  • Garantiniu laikotarpiu garantinė priežiūra taikoma medžiagoms arba gamybiniam brokui, jei įrenginys naudojamas įprastai. Garantiniu laikotarpiu TESORA nemokamai suremontuoja arba pakeičia medžiagos arba gamybinį broką turinčius gaminius arba gaminių dalis, jei gaminys naudojamas ir prižiūrimas įprastai.
  • Garantinis prietaiso laikotarpis nurodomas pirkimo dokumente (PVM sąskaita faktūra).
  • Garantija gali būti netaikoma, jei pažeistos žemiau išvardintos garantinės sąlygos ir (ar) prietaiso naudojimo instrukcijos. Kuomet netinkamos kokybės daiktas ar jo komplektuojama detalė per nustatytą garantijos terminą pakeičiami, naujam daiktui ar komplektuojamai  detalei  taikomas tęstinis garantijos terminas.
  1. PREKIŲ GARANTINIO APTARNAVIMO TAISYKLĖS:

2.1. Pirkėjas, pateikdamas prietaisą garantiniam aptarnavimui, privalo kartu pateikti pirkimo dokumentą (kasos kvitą ar sąskaitą faktūrą) bei kitus reikalingus dokumentus, jei to reikalauja pardavėjas;

2.2. Dėl garantinio aptarnavimo atlikimo kreipiamasi į pardavėją arba tiesiogiai į gamintojo įgaliotą serviso įmonę;

2.3. Prietaisą ar jo komponentą pardavėjas priima surašydamas prekės priėmimo – perdavimo aktą. Vienas akto egz. įteikiamas klientui;

2.4. Be prekės perdavimo-priėmimo akto prekė negrąžinama. Pametus perdavimo – priėmimo aktą, turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;

2.5. Jei įrenginio gedimas atitinka garantinio aptarnavimo taisyklių kriterijus, už taisymą ar pakeitimą mokesčiai nebus taikomi.

2.6. Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant atvejams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą ir iš jo, gedimo nustatymu bei taisymu, klientas apmoka savo sąskaita;

2.7. Gamintojo kokybės garantijos galiojimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami gamintojo įgaliotame servise per 14-30 dienų nuo prietaiso perdavimo įgaliotam servisui.

2.8. Prietaisas pakeičiamas, jeigu gedimų, kurių atžvilgiu taikoma garantija, negalima pašalinti.

2.9. Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama visa garantiniam aptarnavimui atnešto prietaiso komplektacija;

2.10. Techninis aptarnavimas (baterijų, kitų detalių pakeitimas) yra vartotojo pageidavimu už nustatytą mokestį atliekamas gamintojo įgaliotame servise;

2.11. Jei po prekės garantinio aptarnavimo apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės per 1 mėn. nuo pranešimo pateikimo, tolimesnis prekės saugojimas atliekamas už papildomą užmokestį. Jei po prekės garantinio aptarnavimo apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės per 6 mėn. nuo pranešimo pateikimo, Pardavėjas turi teisę prekės ilgiau nebesaugoti, t. y. ją utilizuoti.

  1. DAŽNIAUSIOS GARANTIJOS NETAIKYMO PRIEŽASTYS:

3.1. Prekės gedimai atsirado dėl stichinių nelaimių (žaibas, potvynis, žemės drebėjimas, gaisrai, kiti nenumatyti veiksmai), netinkamų eksploatavimo sąlygų, naudotojo tyčios ar neatsargumo;

3.2. Prekės gedimai atsirado dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, sutrikimų elektros tinkle, netinkamos prietaiso baterijos priežiūros ir eksploatacijos;

3.3. Prekės pažeidimai atsirado dėl eksploatacijos veikiant ekstremalioms aplinkos sąlygom (karštis, šaltis, drėgmė, koroziją skatinanti aplinka) nesilaikant prietaiso naudojimo taisyklių numatytų prietaiso instrukcijoje;

3.4. Pažeidimai atsirado po įsigijimo prietaisui nukritus, sutrenkus arba prietaisą transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas;

3.5. Prietaisas buvo sąmoningai sugadintas, ardytas;

3.6. Prietaisas sugedo dėl nelegalių programų įdiegimo, pakeitimo, atnaujinimo, neleistinų konstrukcinių pakeitimų, taisymų, modifikacijų arba neleistinų komponentų ar priedų naudojimo.

3.7. Gedimas arba nenormalus gaminio funkcionavimas kilo dėl virusinių ar kitokių kenkėjiškų programų veikimo.

3.8. Gedimas atsirado naudojant eksploatacines medžiagas, priedus, kurie nėra rekomenduojami gamintojo arba kai prietaisas naudojamas susidėvėjus originalioms eksploatacinėms dalims.

3.9. Pažeidimai atsirado ne dėl gedimo (avarijos, susidūrimai, skendimai (ne dėl gamintojo programos klaidos), tyčinis sugadinimas ir pan.).

3.10. Gedimas atsirado jei gaminys buvo valdomas rankiniu būdu esant mažai įkrautai ar sugedusiai baterijai.

3.11. Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos ar garantinio aptarnavimo taisyklių, standartinių prietaisų eksploatavimo sąlygų, priežiūros ar saugojimo taisyklių.

3.12. Pažeistos gaminio plombos ar apsauginės etiketės.

3.13. Jei siuntimo į garantinį aptarnavimą metu prietaisas kliento buvo netinkamai supakuotas dėl ko atsirado pažeidimai.

3.14. Garantija netaikoma bet kokiai kosmetinei žalai jei tai neturi įtakos prietaiso funkcionalumui.

  1. IŠIMTYS:

        Garantija negalioja:

4.1. Eksploatacinių dalių normaliam susidėvėjimui, kurios susidėvi įprastai naudojant, įskaitant, pjovimo peilius, diskus ant kurių tvirtinasi peiliukai, vikšrus, padangas ir kt. besidėvinčias dalis.

4.2. Kelionės arba transportavimo išlaidoms, patirtoms gabenant gaminį Pardavėjui;

Ši ribota 2 metų garantija negalioja gaminio trūkumams, atsiradusiems dėl šių priežasčių:

4.3. Įprasto nusidėvėjimo; „įprastas nusidėvėjimas“ reiškia bet kokią žalą, kuri yra natūralus įprasto gaminio susidėvėjimo arba senėjimo rezultatas (pavyzdžiui, kai gaminys trinasi, braižosi, natūralus baterijos talpos mažėjimas);

4.4.  Jei gaminys naudotas ne pagal pirminę paskirtį arba surinktas, naudotas, prižiūrėtas, transportuotas arba laikytas ne pagal „Naudotojo vadovo“ nurodymus;

4.5.  Jei į gaminį dėl nerūpestingos priežiūros pateko vandens arba intensyvios drėgmės;

4.6.  Jei gaminys prieš pristatymą arba remontuojant buvo netinkamai surinktas arba suremontuotas asmenų, kurie nėra gamintojo Prekybos atstovai, teikiantys techninės priežiūros paslaugas garantiniu laikotarpiu;

4.7.  Jei naudotos ne originalios gamintojo nurodytos atsarginės dalys, priedai arba komponentai, nurodyti „Naudotojo vadove“, arba netinkami arba žemesnės kokybės alyva, abrazyvinės medžiagos arba tepalai;

4.8. Dėl nelaimingo atsitikimo, piktnaudžiavimo, netinkamo naudojimo, klastojimo, pakeitimo, tyčinio sugadinimo atveju arba susiklosčius kitoms aplinkybėms, priklausančioms nuo savininko arba naudotojo, atsiradę trūkumai; ir (arba)

4.9. Jei toliau naudojamasi gaminiu, žinant, jog yra susidėvėję arba sugedę tam tikri gaminio komponentai. 

IĮ TESORA