Garantija

Garantinis: Sąskaita faktūra yra garantinį aptarnavimą užtikrinantis dokumentas

Prieš naudodami elektronikos prietaisą, rekomenduojame perskaityti jo naudojimosi vadovą / instrukciją.

Garantinės priežiūros įsipareigojimai ir sąlygos:

1. Remontui prietaisas priimamas tik gavus tvarkingai užpildytą šį garantinį taloną (Pirkimo sąskaitą faktūrą) su nurodyta įsigijimo data ir serijos numeriais.

2. Gedimai, atsiradę dėl gamintojo kaltės šalinami nemokamai visą garantinį laikotarpį.

3. Garantiniai įsipareigojimai negalioja, jeigu:

  • gaminys naudojamas ne pagal paskirtį – komerciniais, pramoniniais tikslais;
  • buvo atliktas bet koks savarankiškas remontas, reguliavimas ar pan.;
  • pažeistos plombos ar yra požymių, kad gaminį buvo bandyta atidaryti ar pan.;
  • yra mechaninių pažeidimų, įrenginio konstrukcija buvo pakeista;
  • jei nuplėštas, nusitrynęs, ar nebeįskaitomas prietaiso serijos numeris;
  • įrenginyje su ekranu ekranas dalinai arba pilnai užtamsėjęs dėl sutrenkimo;
  • gaminys buvo neteisingai prijungtas prie maitinimo šaltinių, naudoti per aukštos įtampos elementai arba neoriginalūs akumuliatoriai;
  • gaminys pažeistas perkūnijos, gaisro, vandens, agresyvių medžiagų, skysčių ir pan.

4. Garantiniai įsipareigojimai negalioja gaminio priedams, bei mazgams, kurių eksploatavimo laikotarpis yra ribojamas, jei jie neišskirti atskiru punktu garantijoje: maitinimo elementams, kuprinėms, apsaugoms ir pan., akcijos metu dovanojamiems priedams.

5. Garantinio laikotarpio metu [ remontuojamas gaminys pristatomas garantiniame talone nurodytu adresu, prieš tai jį užpildžius ]. Taisymui priimamas sukomplektuotas gaminys, nebent pardavėjas nurodo, kad tam tikri mazgai nereikalingi, švarus, pakuotėje, tinka neoriginali.

5.1 Jei prietaisas yra didelių gabaritų ir reikalinga paletė, Jis bus paimtas ir po remonto grąžintas IĮ „Tesora” įmonės transportu.

6. Paaiškėjus, kad gedimas įvyko dėl kliento kaltės visas remonto ir transportavimo išlaidas padengia klientas.

7. Gaminio remontas, reguliavimas ir kiti garantiniai įsipareigojimai atliekami per protingai trumpiausią laikotarpį, ne ilgiau, nei 1 (vieną) mėnesį. XP detektorių mazgai keičiami analogiškais iš karto, tą pačią dieną pristačius į įmonės būstinę, prieš tai susitarus, nebent klientas nesutinka su tokia sąlyga. Tokiu atveju kliento įranga siunčiama gamintojui ir remonto laikotarpis nėra apibrėžtas.

8. Įvykus garantiniam atvejui (t.y. kuomet pakeičiamas kažkuris komponentas) garantijos terminas išlieka toks pat, fiksuotas nuo pirkimo datos.

9. Po remonto, transportavimo išlaidas, jei tokios reikalingos, padengia klientas prieš grąžinant prekes. Laikotarpis, kada informuotas klientas delsia apmokėti transportavimo išlaidas, neskaitomas remonto laikotarpiu.

Garantijų periodai:

Garantinis laikotarpis – 2 metai nuo pirkimo datos nurodytos sąskaitoje – faktūroje. Besidėvinčioms detalėms garantiniai terminai nurodomi gaminio specifikacijoje

chatbot_icon
Virtualus asistentas
Tai yra dirbtinio intelekto pagrindu veikiantis virtualus asistentas, skirtas konsultuoti klausimais, kurie yra susiję su šios parduotuvės kontaktine informacija bei katalogu. Konsultantas veikia sąveikaujant su OpenAI GPT 4o-mini ir šiuo metu yra BETA versijoje, todėl galimos gramatikos klaidos ir kiti netikslumai. Siūlome jums šio virtualaus asistento pagalbą, kaip naują paieškos ir konsultavimo patirtį mūsų el. parduotuvėje.

Dažniausiai Užduodami Klausimai

  • Kur pristatyti robotą įvykus gedimui?
  • Kiek galioja garantija?
  • Kiek kainuoja vejos roboto instaliacija?
  • Neturiu vietos sandėliavimui, ar jūsų įmonė gali pasaugoti mano turimą įrangą?
  • Kaip vyksta prekių pristatymas?
175
Sprendimas: eShoper
Uždaryti Dažniausiai Užduodami Klausimai Virtualus asistentas Išvalyti pokalbį Siųsti Eshoper Virtualus Asistentas